Reacties

Reacties 51 - 100 van 147

Naam Reactie Datum
Reintje Mooi die wilde paarden! 12 okt. '14
Jeanne Hi wereldreizigers, een kwellende vraag is Twan ook… 12 okt. '14
Bep en Bert Hallo, wat leuk om alles terug te zien waar we ook… 11 okt. '14
Jeanne Hi wereldreizigers, daar wou mijn broer destijds ook… 11 okt. '14
Jeanne Ben daar ook geweest, was destijds een winderige en… 4 okt. '14
Bep en Bert Hallo, wat een mooie stad he? Wij zijn daar ook geweest,… 4 okt. '14
Jeanne Ik heb ooit eens een schilderij gemaakt van de poort… 3 okt. '14
Jeanne Hi Lisette en Twan, scrabble is ook leuk! 30 sep. '14
Jeanne Gaaf als je van tunnels houdt,bbbbbrrrrrrrrrr not… 28 sep. '14
Anita bijl Hoi globetrotters, goed om te weten dat jullie je… 28 sep. '14
Jan en joke Hoi zigeuners zijn we weer op weg met de sleurhut.… 28 sep. '14
Diane Honingh Wij zijn zelfs twee keer in Lourdes geweest! Wel een… 26 sep. '14
Bep en Bert Dus nog in Frankrijk, haha, steek maar een kaarsje… 26 sep. '14
Jeanne Hi Lisette en Twan, Wij zijn inmiddels weer bekomen… 24 sep. '14
Bep en Bert Hallo Twan en Lisette, Had al een paar keer op jullie… 23 sep. '14
Peter Pijnenburg Wist niet dat jullie weer 'en route' zijn.… 23 sep. '14
Evert Vet cool, veel plezier en zie die champagne foto wel… 23 sep. '14
Jan en joke Het leven zal nooit meer het zelfde zijn nu jullie… 25 nov. '13
Peter Pijnenburg Welkom thuis! 25 nov. '13
Bep en Bert Goeie reis naar huis. Spreek je van de week wel! 24 nov. '13
Reintje Klinkt als een echte wereldstad! En Armin van Buren… 24 nov. '13
Louki Bedankt voor de verslagen..goede reis terug! Louki 24 nov. '13
Bep en Bert Nog een paar dagen en jullie prachtige reis zit er… 20 nov. '13
Peter Pijnenburg Wat een prachtige reis maken jullie toch! Wanneer… 18 nov. '13
Joke Hallo zigeuners het gaat weer lekker daar in het verre… 17 nov. '13
Lisette een harige vlinder nog nooit eerder gezien...wat n… 16 nov. '13
Lisette lacht ie nou mij uit? :-) lijkt wel of twee lieveheerbeestjes… 16 nov. '13
Lisette tieten en mieten lol;-) nog veel plezier xxx 16 nov. '13
Reintje Hebben jullie allebei het glas laten staan? Toch wel… 16 nov. '13
Reintje Wat n mooie kangaroo's! 13 nov. '13
Rian Hey genieters, Wat leuk om te lezen dat jullie nog… 9 nov. '13
Hugo van Esch Willen jullie de duikuitrusting meenemen naar Mexico?… 8 nov. '13
Jan en joke Hele mooie foto's met gedetaileerde verhalen… 5 nov. '13
Eddy Hi Twan & Lisette, erg gaaf om te zien wat jullie… 4 nov. '13
Reintje Wat mooi! 4 nov. '13
Reintje Dat klinkt prachtig, vooral die grote vlinders. Zet… 3 nov. '13
Diane Honingh Hee ome Twan en tante Lisette, Wat een prachtige reis… 29 okt. '13
Jan en joke Hoi Twan en Lisette , gaat goed zo met jullie tweeen… 29 okt. '13
Reintje Mooi strand(zand)! 27 okt. '13
Jeanne Hi Lisette en Twan, Wat een mooie reis maken jullie,… 26 okt. '13
Hugo van Esch Hè avonturiers! Twan goed bezig man, 30 knopen over… 21 okt. '13
Jan en joke hoi daar zij jullie weer met een ander vervoer middel… 21 okt. '13
Reintje Jammer zeg, dat die duiken zo tegen zijn gevallen... 21 okt. '13
Reintje Uitschuifbare Bbq aan de camper?! Dat is gaaf! Veel… 21 okt. '13
Bert en Bep Mooie foto's van jullie reis. Nu dus met de camper… 19 okt. '13
Jeanne Hi Lisette, wat jammer dat jij de kunst van de aboriginals… 18 okt. '13
Reintje Wel muggenspay! 18 okt. '13
Reintje Mooie Aalscholver, lijkt het. 18 okt. '13
Jan en joke Het is ook een heel avontuur daar in Australie , ik… 16 okt. '13
Bep Hallo familie, Lees aldoor jullie reisverslag, geweldige… 16 okt. '13

 « Vorige 1 2 3 Volgende »