Reacties
Reacties 51 - 100 van 147
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Reintje | Mooi die wilde paarden! | 12 okt. '14 |
| Jeanne | Hi wereldreizigers, een kwellende vraag is Twan ook… | 12 okt. '14 |
| Bep en Bert | Hallo, wat leuk om alles terug te zien waar we ook… | 11 okt. '14 |
| Jeanne | Hi wereldreizigers, daar wou mijn broer destijds ook… | 11 okt. '14 |
| Jeanne | Ben daar ook geweest, was destijds een winderige en… | 4 okt. '14 |
| Bep en Bert | Hallo, wat een mooie stad he? Wij zijn daar ook geweest,… | 4 okt. '14 |
| Jeanne | Ik heb ooit eens een schilderij gemaakt van de poort… | 3 okt. '14 |
| Jeanne | Hi Lisette en Twan, scrabble is ook leuk! | 30 sep. '14 |
| Jeanne | Gaaf als je van tunnels houdt,bbbbbrrrrrrrrrr not… | 28 sep. '14 |
| Anita bijl | Hoi globetrotters, goed om te weten dat jullie je… | 28 sep. '14 |
| Jan en joke | Hoi zigeuners zijn we weer op weg met de sleurhut.… | 28 sep. '14 |
| Diane Honingh | Wij zijn zelfs twee keer in Lourdes geweest! Wel een… | 26 sep. '14 |
| Bep en Bert | Dus nog in Frankrijk, haha, steek maar een kaarsje… | 26 sep. '14 |
| Jeanne | Hi Lisette en Twan, Wij zijn inmiddels weer bekomen… | 24 sep. '14 |
| Bep en Bert | Hallo Twan en Lisette, Had al een paar keer op jullie… | 23 sep. '14 |
| Peter Pijnenburg | Wist niet dat jullie weer 'en route' zijn.… | 23 sep. '14 |
| Evert | Vet cool, veel plezier en zie die champagne foto wel… | 23 sep. '14 |
| Jan en joke | Het leven zal nooit meer het zelfde zijn nu jullie… | 25 nov. '13 |
| Peter Pijnenburg | Welkom thuis! | 25 nov. '13 |
| Bep en Bert | Goeie reis naar huis. Spreek je van de week wel! | 24 nov. '13 |
| Reintje | Klinkt als een echte wereldstad! En Armin van Buren… | 24 nov. '13 |
| Louki | Bedankt voor de verslagen..goede reis terug! Louki | 24 nov. '13 |
| Bep en Bert | Nog een paar dagen en jullie prachtige reis zit er… | 20 nov. '13 |
| Peter Pijnenburg | Wat een prachtige reis maken jullie toch! Wanneer… | 18 nov. '13 |
| Joke | Hallo zigeuners het gaat weer lekker daar in het verre… | 17 nov. '13 |
| Lisette | een harige vlinder nog nooit eerder gezien...wat n… | 16 nov. '13 |
| Lisette | lacht ie nou mij uit? :-) lijkt wel of twee lieveheerbeestjes… | 16 nov. '13 |
| Lisette | tieten en mieten lol;-) nog veel plezier xxx | 16 nov. '13 |
| Reintje | Hebben jullie allebei het glas laten staan? Toch wel… | 16 nov. '13 |
| Reintje | Wat n mooie kangaroo's! | 13 nov. '13 |
| Rian | Hey genieters, Wat leuk om te lezen dat jullie nog… | 9 nov. '13 |
| Hugo van Esch | Willen jullie de duikuitrusting meenemen naar Mexico?… | 8 nov. '13 |
| Jan en joke | Hele mooie foto's met gedetaileerde verhalen… | 5 nov. '13 |
| Eddy | Hi Twan & Lisette, erg gaaf om te zien wat jullie… | 4 nov. '13 |
| Reintje | Wat mooi! | 4 nov. '13 |
| Reintje | Dat klinkt prachtig, vooral die grote vlinders. Zet… | 3 nov. '13 |
| Diane Honingh | Hee ome Twan en tante Lisette, Wat een prachtige reis… | 29 okt. '13 |
| Jan en joke | Hoi Twan en Lisette , gaat goed zo met jullie tweeen… | 29 okt. '13 |
| Reintje | Mooi strand(zand)! | 27 okt. '13 |
| Jeanne | Hi Lisette en Twan, Wat een mooie reis maken jullie,… | 26 okt. '13 |
| Hugo van Esch | Hè avonturiers! Twan goed bezig man, 30 knopen over… | 21 okt. '13 |
| Jan en joke | hoi daar zij jullie weer met een ander vervoer middel… | 21 okt. '13 |
| Reintje | Jammer zeg, dat die duiken zo tegen zijn gevallen... | 21 okt. '13 |
| Reintje | Uitschuifbare Bbq aan de camper?! Dat is gaaf! Veel… | 21 okt. '13 |
| Bert en Bep | Mooie foto's van jullie reis. Nu dus met de camper… | 19 okt. '13 |
| Jeanne | Hi Lisette, wat jammer dat jij de kunst van de aboriginals… | 18 okt. '13 |
| Reintje | Wel muggenspay! | 18 okt. '13 |
| Reintje | Mooie Aalscholver, lijkt het. | 18 okt. '13 |
| Jan en joke | Het is ook een heel avontuur daar in Australie , ik… | 16 okt. '13 |
| Bep | Hallo familie, Lees aldoor jullie reisverslag, geweldige… | 16 okt. '13 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Jeanne: Dat gaat een mooie kerst/nieuwjaar…
- Jan en Joke.: Ziet er allemaal geweldig…
- Jeanne: Wat een mazzel, de beelden…
- Jan en Joke.: Overwinteren met 30 graden…
- Jeanne: Mooie plek, have fun!
Alle reacties »