Zaterdag 4oktober

4 oktober 2014 - Estella, Spanje

Vanochtend vertrokken van Salamanca nu verder naar Portugal
Toen we in Portugal de grens overgingen werd het donker en mistig de temperatuur was maar 15 graden
Hoe verder we Portugal in gingen werd de temperatuur gelukkig weer beter  over de 23 graden
We besloten toen  om toch maar een camping over te slaan en nog 200 kilometer verder te rijden verder
Ook was het een uur vroeger in Portugal dus een voordeel voor ons
We kwamen om half vier aan op de camping  Estella /RIO Alto die ligt aan de duinen honderd meter van de zee
Plekje gezocht  en straks verder bekijken wat er allemaal te zien is
De camping eigenaar vertelde dat er elke dag de vissersboten op het strand met de vis binnen komt en dan rechtstreeks de vis verkocht wordt
Het is van de camping af 30 minuutjes lopen over het strand naar de vissersboten
Ook zijn daar restaurantjes  waar de vis gelijk aan verkocht wordt
Maar dat moeten we allemaal nog ontdekken en doen
We blijven hier zeker verschillende dagen