Reacties
Reacties 1 - 50 van 147
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jeanne | Dat gaat een mooie kerst/nieuwjaar worden! | 13 dec. '24 |
| Jan en Joke. | Ziet er allemaal geweldig uit en zo te zien zijn jullie… | 6 nov. '24 |
| Jeanne | Wat een mazzel, de beelden die we op de tv zien zijn… | 3 nov. '24 |
| Jan en Joke. | Overwinteren met 30 graden ...lijkt me leuk. Veel… | 21 okt. '24 |
| Jeanne | Mooie plek, have fun! | 20 okt. '24 |
| Jan en Joke. | Hallo zigeuners al lekker op weg naar de overwinteren… | 9 okt. '24 |
| Marielle | Ziet er heerlijk uit! Wij zijn vandaag weer thuis… | 3 okt. '24 |
| Hugo van Esch | Kijk eens… eindelijk lekker weertje bij jullie.… | 2 okt. '24 |
| Jan en Joke. | Lekker bezig echtpaar en weer gezellig op de fiets… | 27 sep. '24 |
| Bert en Bep | Mooie foto’s. Goede reis naar Spanje | 27 sep. '24 |
| Jeanne | Meestal is er een geboorte piek negen maanden nadat… | 25 sep. '24 |
| Marielle | Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Wat een pech met… | 25 sep. '24 |
| Diane Honingh | Op z’n zelf gerepareerde fiets!! | 24 sep. '24 |
| Diane Honingh | Mooi!! | 24 sep. '24 |
| Diane Honingh | Wat leuk om jullie blog te lezen! Ik heb het van ma… | 23 sep. '24 |
| Valentina Mallardi | 🤩🤩🤩🤩 Ziet er gezellig uit🥰 | 23 sep. '24 |
| Jan en Joke. | Ziet er weer ouderwets gezellig uit en gelukkig is… | 21 sep. '24 |
| Matteo | Leuk ik hoop dat je het een goede vakantie maakt | 21 sep. '24 |
| Jan en Joke. | Lekker weer onderweg en leuke plekjes en verrassingen… | 17 sep. '24 |
| Lisette van Esch -ouderling | Leuk weer wat te horen gezondheid van mij gaat nu… | 15 sep. '24 |
| Jeanne | Goede reis! | 15 sep. '24 |
| Peter Pijnenburg | Wat leuk om weer eens van jullie te horen. Dat (heel)… | 14 sep. '24 |
| Jan en Joke. | Veel gezien en beleefd...nu alles nog onthouden. Ben… | 13 okt. '20 |
| Frans Schoormans | Hoi Lisette en Twan, wat een mooi reis hebben jullie… | 13 okt. '20 |
| Jeanne | Hoe gaat het met je voet, na al dat fietsen? | 9 okt. '20 |
| Hugo van Esch | Heerlijk!! Ziet er top uit, ondanks het weer. Lekker… | 8 okt. '20 |
| Jan en Joke. | Nog lekker bezig. Zolang het weer en carona mee werken… | 8 okt. '20 |
| Peter Pijnenburg | Sluiten de meeste campings niet rond 1 oktober? Zo… | 1 okt. '20 |
| Jeanne | Blijf nog maar 3 weken weg dan weten we hier ofdat… | 1 okt. '20 |
| Jan en Joke. | Wat een heerlijk leven zetten jullie in de etalage.… | 20 sep. '20 |
| Frans Schoormans | Wat een mooie reis en jullie geniet zo van leuk om… | 18 sep. '20 |
| Jan en Joke. | Mooi aan het verdelen tussen rust en actief bezig… | 17 sep. '20 |
| Jeanne | Nog veel koud’s en dan allez trottoir! | 17 sep. '20 |
| Jan en Joke. | Gaat al op een echte vakantie lijken. Lekker warm… | 16 sep. '20 |
| Jan en Joke. | Ziet er gezellig uit en volgens jullie verhalen is… | 6 sep. '20 |
| Jan en Joke. | Heel leuk even dat huishoudelijke gevoel. Alles weer… | 3 sep. '20 |
| Jan en Joke. | Hoi Twan en Lisette foto's passen bij het verhaal.… | 1 sep. '20 |
| Jan en Joke. | Veel gezien en beleefd, maar vergeet jullie wijntje… | 30 aug. '20 |
| Jeanne | Have fun! | 29 aug. '20 |
| Peter Pijnenburg | Heel leuk om weer het reisverslag te lezen! Een heel… | 29 aug. '20 |
| Jan en Joke. | Heel fijn dat jullie het op deze manier gaan delen… | 28 aug. '20 |
| Jeanne | Hi Europagangers, Weer welkom thuis in 't Gesselse!… | 26 okt. '14 |
| Reintje | Ook fijn om jullie weer te zien vinden kinderen en… | 23 okt. '14 |
| Bep en Bert | He Twan, heb jij ook niet even geprobeerd om op die… | 20 okt. '14 |
| Bep en Bert | Ziet er erg gezellig uit en wat een prachtig weer!… | 20 okt. '14 |
| Reintje | Lekker weer daar dus nog steeds. Hier is na het weekend… | 20 okt. '14 |
| Lisette van Esch -ouderling | Geniet van de vakantie en mooie weer Gr Twan en Lisette | 19 okt. '14 |
| Jan en joke | Heb al je verhalen gelezen, zitten nu zelf in Turkije… | 18 okt. '14 |
| Bep en Bert | Nog langer in spanje of door naar frankrijk? Jammer… | 14 okt. '14 |
| Reintje | Heerlijk; wat langer slapen... | 12 okt. '14 |
1 2 3 Volgende »


- Jeanne: Dat gaat een mooie kerst/nieuwjaar…
- Jan en Joke.: Ziet er allemaal geweldig…
- Jeanne: Wat een mazzel, de beelden…
- Jan en Joke.: Overwinteren met 30 graden…
- Jeanne: Mooie plek, have fun!
Alle reacties »