Reacties

Reacties 1 - 50 van 147

Naam Reactie Datum
Jeanne Dat gaat een mooie kerst/nieuwjaar worden! 13 dec. '24
Jan en Joke. Ziet er allemaal geweldig uit en zo te zien zijn jullie… 6 nov. '24
Jeanne Wat een mazzel, de beelden die we op de tv zien zijn… 3 nov. '24
Jan en Joke. Overwinteren met 30 graden ...lijkt me leuk. Veel… 21 okt. '24
Jeanne Mooie plek, have fun! 20 okt. '24
Jan en Joke. Hallo zigeuners al lekker op weg naar de overwinteren… 9 okt. '24
Marielle Ziet er heerlijk uit! Wij zijn vandaag weer thuis… 3 okt. '24
Hugo van Esch Kijk eens… eindelijk lekker weertje bij jullie.… 2 okt. '24
Jan en Joke. Lekker bezig echtpaar en weer gezellig op de fiets… 27 sep. '24
Bert en Bep Mooie foto’s. Goede reis naar Spanje 27 sep. '24
Jeanne Meestal is er een geboorte piek negen maanden nadat… 25 sep. '24
Marielle Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Wat een pech met… 25 sep. '24
Diane Honingh Op z’n zelf gerepareerde fiets!! 24 sep. '24
Diane Honingh Mooi!! 24 sep. '24
Diane Honingh Wat leuk om jullie blog te lezen! Ik heb het van ma… 23 sep. '24
Valentina Mallardi 🤩🤩🤩🤩 Ziet er gezellig uit🥰 23 sep. '24
Jan en Joke. Ziet er weer ouderwets gezellig uit en gelukkig is… 21 sep. '24
Matteo Leuk ik hoop dat je het een goede vakantie maakt 21 sep. '24
Jan en Joke. Lekker weer onderweg en leuke plekjes en verrassingen… 17 sep. '24
Lisette van Esch -ouderling Leuk weer wat te horen gezondheid van mij gaat nu… 15 sep. '24
Jeanne Goede reis! 15 sep. '24
Peter Pijnenburg Wat leuk om weer eens van jullie te horen. Dat (heel)… 14 sep. '24
Jan en Joke. Veel gezien en beleefd...nu alles nog onthouden. Ben… 13 okt. '20
Frans Schoormans Hoi Lisette en Twan, wat een mooi reis hebben jullie… 13 okt. '20
Jeanne Hoe gaat het met je voet, na al dat fietsen? 9 okt. '20
Hugo van Esch Heerlijk!! Ziet er top uit, ondanks het weer. Lekker… 8 okt. '20
Jan en Joke. Nog lekker bezig. Zolang het weer en carona mee werken… 8 okt. '20
Peter Pijnenburg Sluiten de meeste campings niet rond 1 oktober? Zo… 1 okt. '20
Jeanne Blijf nog maar 3 weken weg dan weten we hier ofdat… 1 okt. '20
Jan en Joke. Wat een heerlijk leven zetten jullie in de etalage.… 20 sep. '20
Frans Schoormans Wat een mooie reis en jullie geniet zo van leuk om… 18 sep. '20
Jan en Joke. Mooi aan het verdelen tussen rust en actief bezig… 17 sep. '20
Jeanne Nog veel koud’s en dan allez trottoir! 17 sep. '20
Jan en Joke. Gaat al op een echte vakantie lijken. Lekker warm… 16 sep. '20
Jan en Joke. Ziet er gezellig uit en volgens jullie verhalen is… 6 sep. '20
Jan en Joke. Heel leuk even dat huishoudelijke gevoel. Alles weer… 3 sep. '20
Jan en Joke. Hoi Twan en Lisette foto's passen bij het verhaal.… 1 sep. '20
Jan en Joke. Veel gezien en beleefd, maar vergeet jullie wijntje… 30 aug. '20
Jeanne Have fun! 29 aug. '20
Peter Pijnenburg Heel leuk om weer het reisverslag te lezen! Een heel… 29 aug. '20
Jan en Joke. Heel fijn dat jullie het op deze manier gaan delen… 28 aug. '20
Jeanne Hi Europagangers, Weer welkom thuis in 't Gesselse!… 26 okt. '14
Reintje Ook fijn om jullie weer te zien vinden kinderen en… 23 okt. '14
Bep en Bert He Twan, heb jij ook niet even geprobeerd om op die… 20 okt. '14
Bep en Bert Ziet er erg gezellig uit en wat een prachtig weer!… 20 okt. '14
Reintje Lekker weer daar dus nog steeds. Hier is na het weekend… 20 okt. '14
Lisette van Esch -ouderling Geniet van de vakantie en mooie weer Gr Twan en Lisette 19 okt. '14
Jan en joke Heb al je verhalen gelezen, zitten nu zelf in Turkije… 18 okt. '14
Bep en Bert Nog langer in spanje of door naar frankrijk? Jammer… 14 okt. '14
Reintje Heerlijk; wat langer slapen... 12 okt. '14

 1 2 3 Volgende »