Étang sur Arroux

3 september 2020 - Arroux, Frankrijk

Gisteren 2 september  op naar de

camping des 2rivers

voor we de camping opgingen nog even boodschappen ingeslagen bij Carrefour  want voorraad  was aan slinken Mooi plekje opgezocht staan bij het riviertje

Vandaag op camping gebleven de was gedaan Nu bijna twee weken onderweg moest dus weer een keer gebeuren

aangezien hier fijne wasmachines waren gelijk gebruikt van gemaakt

en met het warme weer zo droog dus alles weer schoon in de kast Camper ook  even poetsen dus kan het er weer tijdje tegen

morgen de buurt verkennen

2 september

vandaag fietstocht gemaakt maar was erg heftig met vele hoogtes we hebben maar 35 kilometer gedaan want als de batterij bijna leeg is kom je de bergen niet meer op zonder  de ondersteuning  En zo is heel dit gebied alleen maar met vele hoogtes Dus niet voor ons weggelegd besloten om morgen te vertrekken  naar ander camping Maar het gebied en de natuur is hier wel erg mooi Morgen weer verder naar een andere camping