10 -11-12-13 september Gigny sur Saróne

13 september 2020 - Gigny-sur-Saône, Frankrijk

10 september

We hadden een fietstocht gepland maar wegens problemen met de versnellingen van  twan zijn  fietst de fietstocht niet meer afgemaakt Dus terug naar de camping voor de reparatie

Gelukkig hadden we genoeg gereedschap en onderdelen bij zodat Twan de fiets kon repareren Dus alles uit elkaar  en naar paar uur was het gefixt

Ondertussen was het erg warm geworden zo 30 graden Na de nodige zweetdruppels dus even afkoelen en daarna koud wit wijntje Wel jammer van de tocht maar ja dit kan ook gebeuren Gelukkig is alles goed gekomen

11september

De volgende Dag was het wederom al vroeg erg warm 32 graden dus fietstocht gemaakt van 25 kilometer we waren dus rond twee uur terug

Daarna toch maar even naar het zwembad om af te koelen

12 september

fietstocht naar tournus zaterdag ochtend is markt in het oude centrum .Die bezocht en wat leuke kleding gekocht daarna een gedeelte lopend route van oude centrum bekeken halverwege  de route heerlijk op terras gegeten Daarna nog de rest van de route bekeken

nog wat Boodschappen gedaan en weer terug naar camping

13 september

Vandaag niet veel gedaan.Onze volgende camping uitgezocht en .Ook moeten we rekening houden waar we naar toe kunnen gaan in Frankrijk  in verband met de COVID

We vertrekken morgenvroeg  richting Valance naar camping Muncipal  les Lucs in
Tain-l Hermitage
hopelijk kunnen we daar weer mooie fietstochten maken en de omgeving  verkennen

1. Jan en Joke.:
    16 september 2020
    Gaat al op een echte vakantie lijken. Lekker warm Lekker wijntje Lekker uitrusten en beetje fietsen . Had nog gehoopt op een etappe winst na al dat oefenen met de fiets, maar begrijp nu dat zit er niet in . Gelijk op jullie leeftijd....lekker genieten.