22 oktober

Vandaag vertrokken van St Jean de Luz
Na 420 kilometers rijden zijn we nu net voorbij poirtiers
We zijn nu op de camping Du Futur camping in Avanton
Het weer is redelijk overdag zonnig maar wel fris en in de ochtend en avond koelt het erg af
Morgen rijden we verder richting Parijs we hadden een camping gevonden St Chéron Lie-de_France(Essonne) zo 40 kilometer van Parijs maar achteraf doen we het toch maar niet oeps foutje niet gezien dat het een naturisten camping was  (koud hè )
Dus dat maar niet dus even een andere zoeken
Dus het wordt nu St Chėron villaga Parisien Cp.Du Parc des Roches
En daarna richting Moergestel
Er is niet zoveel meer te doen op de campings zwembaden restaurants  en vele bezienswaardigheden zijn gesloten
Ook zijn er nog weinig campings open rond deze tijd vele sluiten al eind september en sommige zijn dan open tot begin november
Enkele zijn het hele jaar maar die zijn er maar weinig
Al met al toch nog veel gedaan en gezien
Ook weer fijn om de kinderen en kleinkinderen weer te zien na bijna zes weken