Reacties
Reacties 101 - 147 van 147
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Frans Schoormans | Hoi Twan en Lisette het is genieten wat jullie allemaal… | 16 okt. '13 |
| Anita bijl | Het lijkt me een fantastische ervaring allemaal. Wat… | 14 okt. '13 |
| Anita bijl | Hoi Twan en Lisette, Eindelijk heb ik jullie pagina… | 14 okt. '13 |
| Jeanne | Hi Wereldreizigers, Vraag; waarom slapen jullie in… | 14 okt. '13 |
| Reintje | Foto's van die hoedjes missen nog?! ; ) Gaaf… | 12 okt. '13 |
| Bep en Bert | Mooie reis die jullie maken. Alleen nu hebben jullie… | 12 okt. '13 |
| Jan en joke | Wat een beleving , net een spannend boek .Leef er… | 11 okt. '13 |
| Diane Honingh | Hee familie! Wat ontzettend leuk om jullie verhalen… | 11 okt. '13 |
| Jeanne | Wat een ervaringen, ben een beetje jaloers.........… | 10 okt. '13 |
| Louki | Mooie rit gewenst. Al bedankt voor de leuke verhaaltjes… | 6 okt. '13 |
| Jan en joke | Goed om weer van jullie te horen , nieuw stukje aardkloot… | 5 okt. '13 |
| Jeanne | Ja dat is andere koek, dan het Balineese tempo doeloe.… | 5 okt. '13 |
| Reintje | Mooie hoed, Lisette! Veel plezier op jullie reis in… | 5 okt. '13 |
| Hugo van Esch | Fijne reis! Dat het 2e avontuur in Australië maar… | 3 okt. '13 |
| Jan en joke | Mooie tijd gehad in Bali , horen elkaar weer in Australie… | 1 okt. '13 |
| Jeanne | Hi Lisette en Twan, Fijn te lezen dat het goed gaat… | 1 okt. '13 |
| Jan en joke | Geweldig deze duik beleving het is echt een aparte… | 30 sep. '13 |
| Frans Schoormans | Leuk om te horen dat je zo naar je zin hebt. Je zult… | 30 sep. '13 |
| Louki | Wat een geweldige verhalen. Klinkt heerlijk en zal… | 27 sep. '13 |
| Jan en joke | Heerlijk om zo nog na te genieten van onze vakantie… | 27 sep. '13 |
| Reintje | Prachtige bloemen! | 27 sep. '13 |
| Jeanne | Hi Lisette en Twan, wat gaaf dat duiken! Heb je ook… | 24 sep. '13 |
| Jan en joke | Goed zo de eerste stappen gezet voor meer conditie… | 22 sep. '13 |
| Jan en joke | Goed zo de eerste stappen gezet voor meer conditie… | 22 sep. '13 |
| Jan en joke | Hoi Twan en Lisette gaat het zo met jullie daar in… | 21 sep. '13 |
| Lisette | aah is dit wel echte ralph lauren denk hij :-) | 19 sep. '13 |
| Lisette | aaah wat schattig | 19 sep. '13 |
| Lisette | blijf goed bezig;-) xxxx | 19 sep. '13 |
| Frans Schoormans | Gefeliciteerd en verder lekker doorgaan met je vakantie | 19 sep. '13 |
| Hugo van Esch | Bij het het lezen van het verhaal kwam Rob niet meer… | 18 sep. '13 |
| Jan en joke | Hoi Twan was nog vergeten je te feliciteren met je… | 18 sep. '13 |
| Jan en joke | Hallo Twan en Lisette , zijn toevallig net terug van… | 18 sep. '13 |
| Evert | He twan, gefeliciteerd mee uwe verjaardag. Veel plezier… | 18 sep. '13 |
| Hugo van Esch | Hè tuwani gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak… | 18 sep. '13 |
| Reintje | Wat n prachtige dingen zien jullie daar! Mooie Batiks! | 17 sep. '13 |
| Jeanne | Hi Lisette en Twan, Gaaf he, de tempel van Tanah Lot… | 15 sep. '13 |
| Bep en Bert | Hey Twan en Lisette, Heb jullie verhaal gelezen en… | 15 sep. '13 |
| Reintje | Oh het is de zee! | 15 sep. '13 |
| Reintje | Mooie rivier/waterval! | 15 sep. '13 |
| Hugo van Esch | Lekker genieten zo! Ziet er top uit. Maar wat zijn… | 13 sep. '13 |
| Raymond | Hallo Twan en Lisette, Wat een geweldige reis met… | 12 sep. '13 |
| Hugo van Esch | Mooi verhaal moeders, leuke foto's Twan. Ben… | 12 sep. '13 |
| Jeanne | Hi Lisette en Twan, Ik krijg weer heimwee, als ik… | 11 sep. '13 |
| Louki | Tjonge jonge...wat prachtig ... | 11 sep. '13 |
| Louki | Daar gaan ze....veeeeel plezier...fijne tijd ! | 5 sep. '13 |
| Rian | Vandaag is dan de dag, spannend!!!! Heel veel plezier… | 4 sep. '13 |
| Reintje | Leuk! | 1 sep. '13 |


- Jeanne: Dat gaat een mooie kerst/nieuwjaar…
- Jan en Joke.: Ziet er allemaal geweldig…
- Jeanne: Wat een mazzel, de beelden…
- Jan en Joke.: Overwinteren met 30 graden…
- Jeanne: Mooie plek, have fun!
Alle reacties »