15 oktober de outback routes

15 oktober 2013 - Yulara, Australië

15 oktober

Het weer was weer warmer vandaag   dertig graden met weinig wind

Vandaag begon onze tocht van totaal 350 kilometers naar ons volgend adres Glenn Hill Resort

Waarvan  we 250 kilometers outback  door het Watarrka park hebben gedaan
Je rijd dan echt door de wildernis met een grote stofwolk achter latend
Maar het zijn wel het spannendste en mooiste tochten  om door de outback te rijden

We hebben tijdens onze rit veel verschillende dieren gezien zoals
Wilde  kamelen,paarden,koeien roofvogels,vele andere soorten vogels met mooie kleuren en Kangoeroes.
Je moet we snel zijn  om de bewuste fotoschots te maken van die dieren.
Want tenslotte zijn het wilde beesten die in het wild leven dus ze zijn zo weg

Ook kom je allerlei soorten mooie bomen planten en bloemen tegen onvoorstelbaar dat het groeit in die hitte en met weinig regen

Twan vond dit een van de mooisten routes

Onze volgende 100 kilometers zijn we door het West Mac Donnell Nationaal park  gereden
Was een super mooi  wijds landschap met prachtige bergen

Hopelijk lukt het om de foto's te sturen maar ??????? Maar het internet is hier heel erg traag
Heb ook in het vorige hotel internet gekocht  maar dat werkte zelfs niet goed met de foto's soms eentje en de rest wordt niet verstuurd
Probeer vandaag nog een keer ???
Als het niet lukt moet ik wachten tot we in grotere stad komen  dan zal het internet beter werken hoop ik

Morgen vertrekken we  weer naar Alice Springs  hotel Double Tree by Hilton en daar verblijven we dan een nacht

1. Frans Schoormans:
    16 oktober 2013
    Hoi Twan en Lisette het is genieten wat jullie allemaal doen.
    Zowel leuke als spannende dingen doen.
    Wij zeggen ga zo door en genieten maar verder.
    Groeten Johanna en Frans
  2. Bep:
    16 oktober 2013
    Hallo familie,
    Lees aldoor jullie reisverslag, geweldige reis maken jullie.
    Geniet ervan want dit is iets dat je niet jaarlijks doet.
    Hopelijk lukt het versturen van de foto' s weer gauw want dan hebben we helemaal een goed beeld van wat jullie allemaal voor moois zien. Nou zus en zwager heb nog een fijne tijd in australie en doe voorzichtig.
    Bert en Bep