18 september TWAN zijn verjaardag

18 september 2013 - Ubud, Indonesië

We hadden besloten om Twan zijn verjaardag te vieren in het monkey Forest in Ubud. Dat  was een hele leuke en bijzondere ervaring.

Er werd gewaarschuwd om geen sieraden  aan te hebben en geen water voedsel bij te hebben en ook goed oppassen voor je tassen De apen lopen gewoon los en leven daar in dat woud Totaal leven daar 602 apen.

Wij hadden dus alle voorzorgings maatregelen genomen.Alles opgeborgen in onze rugtas dat dachten wij.

Twan had zijn portemonnee in zijn broekzak  gedaan dus een slimme aap wilde zijn portemonnee jatten gelukkig is hem dat niet gelukt.Anders hadden wij een probleem.De aap werd agressief omdat hem dat niet lukte.Twan heeft hem met een stok weg moeten jagen

Maar het was super leuk om al  die andere apen te zien.

Ook was er in het monkey Forest een  crematie tempel  waar op dat moment  ceremonies bezig waren

De ceremonie bestond uit het verbranden van opgegraven mensen zie mijn verhaal van 8 september

Alleen dit was de ceromonie voor de arme mensen dus werden ze met grote getallen  uitgegraven  besprenkeld met heilig water en verbrand.Daarna in een urn gedaan.Zie de foto's van de crematies

Er werden heel veel lichamen uitgegraven  en verbrand  Nou dat hadden we niet op Twan zijn verjaardag ingepland.

Maar heel bijzonder dat we dit hebben mogen meemaken.

1. Hugo van Esch:
    18 september 2013
    Bij het het lezen van het verhaal kwam Rob niet meer bij van het lachen. Hij zag het al helemaal voor zich. Zeker weer een bijzondere dag van jullie. En wat een mooie verjaardag voor Twan! Bijna berooft door een aap en de dood aanschouwd. Een verjaardag om niet te vergeten. Geniet ze en proost!