Vervolg Balinees huis zilverfabriek,galerie en batik weverij

16 september 2013 - Ubud, Indonesië

We hebben verschillende galerie bezocht .Ook is het verboden om foto's te maken .Begrijp nu waarom .Er is veel plagiaat.De meeste doeken zijn van verschillende stijlen  modern en  traditionele  Balineese stijlen en zijn groter dan een vierkante meter.De tradioneele Balineese schilderkunst hebben we gezien. er wordt een voorstelling met zwarte inkt pen op linnen getekend.En daarna met wit opgevuld En sommige worden bewerkt met kleur Dat zijn meestal danseressen en goden Ondertussen hebben we wel zes galeries gezien maar overal hangt hetzelfde.Denk dat we te weinig verstand van hebben dus hebben we er geen aangeschaft

Zilverfabriek

Bij aankomst kregen we eerst te zien hoe zilver en koper tot een legering gemaakt werd.Daarna werd het tot sieraad verwerkt .Dit alles word met de hand gedaan.Daarnaast was de winkel met prachtige sieraden.Zo als je weet vind ik koraal mooi .Maar daar was een beperkte keus in.Maar ben geslaagd heb een ketting met hanger en oorbellen gekocht.

Batik weverij

Viel ons een beetje tegen.Buiten op de binnenplaats waren verschillende vrouwen aan het weven op een houten weefgetouw.Er was maar een spoel die voorzien was van een draad met verschillende kleuren.Ook werd er door vrouwen voorstellingen op doeken getekend met speciale pen en was.Zie de bloem op mijn rok.Ook zijn we de winkel in gegaan was veel te koop maar erg duur.Alles was geprijsd in dollars.Dus  je begrijpt het al voor de toeri

1. Hugo van Esch:
    18 september 2013
    Hè tuwani gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Maak er een mooie dag van samen met moeders.
    Kus Reintje Daantje en Hugo
  2. Evert:
    18 september 2013
    He twan, gefeliciteerd mee uwe verjaardag. Veel plezier samen. Groeten evert sr, evert jr., rian, bryan
  3. Jan en joke:
    18 september 2013
    Hallo Twan en Lisette , zijn toevallig net terug van onze reis Java-Bali .Weten in grote lijnen wat jullie beleven , heel leuk en geintresseerd in wat jullie beleven en gaan beleven .Goed plan om het op deze maniier te doen , wij zitten nog op de jackpot te wachten om het ook te doen(gaat niet gebeuren maar toch).Nu veel plezier en wij houden jullie in de gaten. Gr en liefs J.W en J
  4. Jan en joke:
    18 september 2013
    Hoi Twan was nog vergeten je te feliciteren met je verjaardag ,al 63 je ziet er veel jonger uit.Plezierige dag en neem er een paar van ons.gr J.W-J