Relaxen in sanur 20 sept en 21 sept

21 september 2013 - Sanur, Indonesië

Sanur is echt een badplaats voor zonnen aanbidsters dus de eerste dagen is het zwemmen zonnen en liggen eten en drinken dus echt relaxen.Op zich wel fijn hoor.Want we krijgen nog twee intensieve maanden in Australië voor de  boeg.Maar ik denk dat we hier nog verschillende uitstapjes maken.Gisteren op zoek gegaan naar een padi shop om een paar duiken te plannen.Uiteindelijk een gevonden maar die was verhuisd naar een andere plaats .Dus moeten we nog op zoek hoe we hier kunnen duiken.Dat was wel onze planning om nog een paar duiken te maken in sanur.

Vandaag gezwommen in de zee heerlijk water Je kan de zee een beetje vergelijken met Aruba.Als je vissen  wil zien moet je echt verder de zee in gaan.Maar dat is te gevaarlijk door de sterke stroming.Er zijn wel snorkel plekken Maar dan wordt je met een bootje naar bepaalde snorkel plaatsen gebracht.

Gisterenavond een Balinees tegen gekomen die Nederlands sprak en noemde zichzelf Wim dit is dus niet zijn echte naam.Hij werd zo door de Nederlanders  genoemd Denk dat ons voorkeur uitgaat naar Wim voor de toers die nog willen maken.

Gisterenavond heerlijk kreeft gegeten Vis restaurant genoeg hier En verse vis recht uit de zee verser kan niet.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan en joke:
    21 september 2013
    Hoi Twan en Lisette gaat het zo met jullie daar in het paradijs , zou er niet te veel aan wennen met een voettocht door Australie voor de boeg.Ik zou als ik jullie was maar veel gaan zwemmen , fietsen en duiken om conditie op te doen .Genieten toch wel met jullie mee via deze reisverhalen en wetende dat jullie het verdienen . Dus veel plezier verder en tot het volgende verhaal.Gr J.W.en J
  2. Jeanne:
    24 september 2013
    Hi Lisette en Twan, wat gaaf dat duiken!
    Heb je ook al eens gedacht om met de boot naar het Komodo eiland te gaan?
    Het is geweldig om daar rond te lopen en om de varanen te zien.
    Veel plezier, Jeanne