Op zoek naar Joe's gone diving

22 september 2013 - Sanur, Indonesië

Gisteren zijn we op zoek gegaan naar Joe's gone diving Dan is het toch wel handig internet naar verschillende mailtjes afspraak gemaakt om vandaag langs te komen en duiken te plannen

Adres genoteerd en taxie gepakt het is ongeveer  8 kilometer vanaf het hotel.Naar even zoeken vonden we Joe's gone diving.

Het was een Nederlands stel die een duiken organiseert.Dus morgen onze eerste duik.Worden morgen om half 8 op gehaald bij het hotel is wel twee uur rijden en daarna van de kant af de zee in.Wel weer spannend hoor.Maar moet erg mooi zijn  op 30 meter ligt een wrak van de oorlog met veel vissen en koraal. Dus zie wel hoe het morgen gaat .Maar Joe,s hij heet Jan gaat met ons mee morgen mee duiken.

Terug naar hotel geen taxie maar lopend langs  de boulevard terug  beetje conditie opbouwen voor morgen kan geen kwaad.

1. Jan en joke:
    22 september 2013
    Goed zo de eerste stappen gezet voor meer conditie ,zal er wel heel mooi zijn daar beneden in dat heldere water. Ben benieuwd naar al dat mooi's.Hoor het wel en wees voorzichtig.gr J.W en J
  2. Jan en joke:
    22 september 2013