Vijfde en zesde duik 28 september

28 september 2013 - Sanur, Indonesië

Onze vijfde en zesde duik gemaakt op 28 september de eerst duik op 28 meter  en de tweede op 23 meter diepte.

Dat noemen ze  de drop-off duiken.

Je gaat dan vanaf de kant langs een  steile wand naar beneden de wand lijkt  oneindig want je kan de bodem niet zien Denk ongeveer totale diepte van zeker 100 meter.

We zijn afgedaald tot 28 meter en tweede duik tot 23 meter  en zo rond gegaan.Koraal was prachtig  in alle keuren paars rood blauw groen en geel en tussen de wand en koraal zie je hele scholen gekleurde vissen , trompetvissen,, barracuda's,inktvissen en clownvissen zoveel verschillenden soorten.Ook verschillende grote napoleon vissen  van zeker een meter vijftig gezien.Voor de duikers echt een aanrader.

Ben je in sanur ga naar Joe's gone diving alles wordt voor je geregeld echt relaxed duiken. .

Van de Jan de eigenaar van Joe's gone diving kregen we adres waar het eten goed en gezellig is.Dus na de duiken even douchen en naar restaurant charming Nou het was echt heerlijk lekkere Indische rijsttafel  .En ook nog een heel orkestje  bij je tafeltje en die zongen twee liedjes voor ons Ramona van de bleu diamonds en surabaja  van Anneke Gronloh Jammer had geen foto toestel bij was anders zeker een leuke foto geweest.

1. Frans Schoormans:
    30 september 2013
    Leuk om te horen dat je zo naar je zin hebt.
    Je zult denken jullie voelen zich als vis in het water.
    Duik nog met plezier en geniet verder lekker hoor.
  2. Jan en joke:
    30 september 2013
    Geweldig deze duik beleving het is echt een aparte wereld daar beneden heel mooi en genieten met zijn tweeen dat straalt er van af , alleen muziek van de Bleu Diamonds en Anneke Gronloh ik weet het niet of dat wel past bij jullie leeftijd . Tot het volgende verhaal en nog veel plezier . J.W.-J