Katharina gorge cruise

9 oktober 2013 - Kakadu National Park, Australië

Vandaag onze boottocht gedaan door  de spectaculaire kalksteen grotten en die vormen de habitat voor de zeldzame vleermuis soorten.
Het was vanochtend al weer 39 graden en het wordt alleen maar warmer.Voldoende water mee en op naar de Cruise  Nitmiluk Gorge
Het was Stijle kalksteen rotsformatie met vele mooie kleuren gesteente door elkaar De gids vertelde dat er hier geen krokodillen  meer waren.
Want er werd daar gekanood en gezwommen
En  als je er toch een zag moest je waarschuwen dan werd de krokodil gevangen en verplaatst.
En wat zagen we tijdens onze boottocht niet te geloven een krokodil.In dat water heb ik ook gezwommen Maar gelukkig was het maar een krokodil van twee meter.En hij zal vast wel geen honger hebben gehad.
De rest van de dag toch maar  in het zwembad  afkoelen  Morgenvroeg vertrekken we heel vroeg want dan hebben we 702 kilometer voor de boeg.Dan vertrekken we richting Alice spring
Probeer nog foto's door te sturen maar WiFi werkt hier heel slecht

1. Jeanne:
    10 oktober 2013
    Wat een ervaringen, ben een beetje jaloers.........
    MaarLisette kijk uit als je alleen over rotspartijen gaat klimmen, er kunnen slangen onder zitten...en Gessel kan jou nog niet missen!
    Geniet van Alice Spring moet erg apart zijn daar, en blijven tanken!Groet, Jeanne