12september en 13 sept

13 september 2013 - Ubud, Indonesië

Vandaag 12 september

Was het een regenachtige dag veel regen gehad .Dus wat bankzaken geregeld en spullen gewassen.En andere activiteiten gedaan

Rond half 5  stopte de regen dus taxie gepakt en naar Ubud gegaan de winkeltjes zijn daar open tot 11 uur .Wat rond gelopen vele winkeltjes bekeken en een gezellig restaurantje  opgezocht en heerlijk gegeten.Na het eten nog even een wandeling en bij de supermarkt  een flesje rosé gekocht En daarna de vaste taxie staanplaats van Arix opgezocht  voor de terugweg naar het hotel.

Hebben gelijk afgesproken dat we zaterdag een toer willen maken   naar de Tana lot tempel.

Was oké  en Arix pikt ons op om half 11 zaterdag

Vrijdag 13  september uitgeslapen daarna ontbijten De zon scheen was 30 graden dus ligstoel en zwemmen

Vanavond om half 7 is er een cocktail party tot 7 uur

Van 7 tot 8 Balineese dans en vanaf  8 uur is er een buffet met  alleen maar Balinees eten  en ook een BBq .Dus dat gereserveerd en heerlijk gegeten  was een gezellige avond

Coktails waren heerlijk de  dans was ook bijzonder en eten ook echt lekker Dus voldaan slapen morgen gaan we naar de tempel van Tanalot

1. Hugo van Esch:
    13 september 2013
    Lekker genieten zo! Ziet er top uit. Maar wat zijn die andere activiteiten op zaterdag 12 september.....