18 oktober Saint Jean de Luz

18 oktober 2014 - Saint-Jean-de-Luz, Frankrijk

Nu twee dagen in Saint Jean de Luz in Frankrijk en is  net over de grens van Spanje
Gelukkig is het weer hier erg goed 28 graden en de camping ligt aan de zee
Als het er zo uit ziet is het hier heel de week mooi weer dus blijven we hier een weekje kunnen we toch nog even genieten van het super mooie weer
Op onze vorige camping hebben we Engelse ontmoet Kate en Peter
En het toeval was dat we ze weer tegenkwamen op deze camping in Saint Jean de Luz
We hebben erg leuk contact met elkaar
Gisteren samen naar  het strand en gezwommen en savonds samen mossels gegeten ok gezellig gekletst
Vanochtend  kwamen ze nog even een bak koffie drinken voor ze vertrokken richting Engeland
Vandaag gaan we weer naar het strand  en zwemmen

1. Jan en joke:
    18 oktober 2014
    Heb al je verhalen gelezen, zitten nu zelf in Turkije -Kusadasi al 10 dagen in de zon heerlijk te genieten van lekkere dingen -de mooie omgeving en de zee. Zoveel tijd als jullie hebben wij nog, maar kort genieten is ook lekker. Nog veel plezier verder. Gr en liefs jan en joke