Van Frankrijk naar Spanje

27 september 2014 - Labuerda, Spanje

Vanochtend alles ingepakt en weer verder richting Spanje
Nog even de coordinaten gecontroleerd maar klopte
We gaan door de tunnel van Bielse dat werd aangegeven op de kaart makkelijke route met caravan
De route naar Bielse was erg mooi maar wel hoog door de bergen
Schijnbaar is dat in de winter een wintersport gebied
Kon je wel zien als je de omgeving zag en door al de dorpjes reed dat het over een paar maanden skigebieden zou zijn
Dus andere weg terug !!!
De hellingen waren 13 % en dan maar steeds hoger en een haarspeldbochten niet zo kleintjes zeg
ook werd aangegeven de route pas te rijden als je ervaring had met de caravan om zo te rijden dus ????
Het was wel een avontuur maar ervaring hebben we nou
Wat een bochten en steile hellingen
Eenmaal aangekomen bij de tunnel koud dat het was ,want je zat toch op een hoogte van 1050 meter en er stond een koude wind

De lengte van de tunnel was 3,8 kilometer
Je gaat de tunnel in bij Frankrijk en je komt uit in Spanje grappig hè

Eenmaal in Spanje heerlijk weer lekker warm beter als Frankrijk
Camping plaats opgezocht ook mooie camping met binnen buiten zwembad
Nu zijn we Labuerda/Ainsa(Huesca) Aragon
We blijven hier een paar dagen

1. Jan en joke:
    28 september 2014
    Hoi zigeuners zijn we weer op weg met de sleurhut. Het is steeds weer mooi om te zien hoe geweldig de wereld er uit ziet en jullie er van genieten. Zelf veel van de wereld gezien, maar relatief dicht bij in Europa is ook prachtig. Veel plezier verder en groetjes Jan en Joke
  2. Anita bijl:
    28 september 2014
    Hoi globetrotters, goed om te weten dat jullie je reisverhalen neerzetten op deze blog. Leuk om te lezen. Mooie reis maken jullie en fijn om te horen dat jullie er van genieten. Daar is het leven voor.
    Heel veel plezier.
    Liefs, anita
  3. Jeanne:
    28 september 2014
    Gaaf als je van tunnels houdt,bbbbbrrrrrrrrrr not my cup of tea.
    Dus nu zijn jullie in het Baskenland?
    Ook hier erg mooi weer, Groet, Jeanne