25september???????

26 september 2014 - Amsterdam, Nederland

Vanochtend vertrokken van Douville richting  Spanje
Het was mooi weer en onze rit liep voorspoedig
We hebben de route ingevoerd naar de camping waar we naar toe zouden gaan
De campings staan in het boekje met de coordinaten als je die dan invoert kom je voor je camping uit
Bijna einde van rit zo ongeveer nog 20 kilometer was inmiddels half twee vond ik het al raar zag geen bordjes met campings ook  niet het  bewuste plaatsje
Maar ja de coordinaten waren ingevuld dus dachten we het zal wel goed zijn
Nou uiteindelijk niet
Ooo Twan had in de coordinaten een nummer verkeerd en nog op oost staan moest west zijn
Dus we komen aan op plaatst van de verkeerde coördinaat geen camping en in de middel of now waer En zo ongeveer tweehonderd kilometer van de route dat we wilden gaan doen
Dus dat was minder maar even auto aan de kant en een nieuwe camping opgezocht
Volgens de coordinaten was dat ongeveer nog 45 kilometer
Dus weer op weg maar dat werd ook een aparte rit
Dat was een route door valleis en de weg was maar net caravan breed en ook nog omleidingen want de weg was op verschillende plaatsen afgesloten dus werden we steeds weer anders gestuurd
Eerlijk gezegd was het een super mooie route dwars door de mooie valleien
Maar gelukkig zo rond vier uur kwamen we aan op de camping
Dit was wel weer een ervaring en avontuur zeg
Maar wel fijn dat je overal terecht kan
Even kijken waar we waren uitgekomen nou je wil het niet geloven zo ongeveer klein uurtje van Lourdes
We zitten u in Cassagnabere  Midi-Pyrenees(Haute-Garonne)

En ook veel te zien hier in de omgeving zagen we zoals
St.-Bertrands de Comminges dat is een cultureel-historische sites en karaktervolle dorpen en in bezit van Unesco
Ook in de omgeving les Grottes prehistoriques
Dus we blijven hier een paar dagen om dat te bekijken ben benieuwd
Passen onze route dan weer aan  zoals het er nu uit ziet gaan we van hieruit verder naar Spanje en de camping is in  La Puebla de Castro camping Aragon
Dus onze rit naar Spanje is zaterdag 27 september

1. Bep en Bert:
    26 september 2014
    Dus nog in Frankrijk, haha, steek maar een kaarsje voor ons op in Lourdes. Wij zijn daar jaren geleden ook geweest.
    Als je tijd hebt moet je er echt gaan kijken is de moeite waard.
    Wij zijn in Loches dus weer omhoog, richting huis.
    Geniet er maar van enne.... Verkeerd rijden hoort erbij hoor doen we allemaal wel 'n keer. Groeten van ons twee , Bert en Bep
  2. Diane Honingh:
    26 september 2014
    Wij zijn zelfs twee keer in Lourdes geweest!
    Wel een mooi verhaal voor thuis jullie rit van vandaag!

X Diane