3 en 4 november van Qeensland naar South Wales

4 november 2013 - Canungra, Australië

3 en  4 november

3november

Onze weg verder naar beaudessert veel natuur gezien en mooi landschap vooral met de wegen binnen door duurt allemaal wel wat langer
Maar is zo mooi en rustig
Was een dag alleen kilometers maken en boodschappen doen
En in Beaudessert overnacht op een camping

4 november

Verder Queensland verlaten en verder door South Wales
We maakte een route van ongeveer 100 kilometer door kronkelige wegen met hellingen van  elf tot sommige van zeventien procent
Het was en uitdaging om hier te rijden
Onderweg zagen we veel paarden maneges met prachtig paarden
waarschijnlijk was dit een gebied waar veel paarden werden gefokt voor  Polo wedstrijden en paardrennen

Op de grens van Oueensland en South Wales liggen nog verschillende parken
Waaronder  Gondwana evolutionair  park
In het  Gondwana evolutionair  park stonden bomen die al bestonden tijdens de dinosaurus tijd en vele bomen waren begroeit met prachtige hertshoorns
Rotsen met  gluw  wormen en dat zijn de meest primitieve vorm van leven
Met een aparte natuurverschijnsel een waterval die een gat dwars door de rotsen heeft uitgesleten waardoor een natuurlijke brug is ontstaan
Verder door gereden naar  naar het Mount Warning nationaal park dat is een Rainforest park en daar overnachten we

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan en joke:
    5 november 2013
    Hele mooie foto's met gedetaileerde verhalen . Het is werderom leuk om dit in Nederland met 8graden en de kachel aan mee te beleven .Houd ons warm en nieuwsgierig met jullie avonturen , kijk uit naar het vervolg .Gr J.W.-J
  2. Hugo van Esch:
    8 november 2013
    Willen jullie de duikuitrusting meenemen naar Mexico? Dit vraagt Manon.