28 oktober van Clairview aar Rockkhampton

28 oktober 2013 - Arlie Beach, Australia, Australië

Vandaag weer verder met onze route richting Sydney zo ongeveer 200 kilometer gereden
De route was Airlie Beach,Mackay,Sarina,Koumala,Carmila,en Clairview
Onderweg alleen heel veel suikerriet gezien onvoorstelbaar alleen maar suikerriet velden
Als je de suikerriet planten ziet is het  aparte plant in het begin net gras en op het einde zijn het dikke bruine stengels
Als de plant helemaal bruin is ,worden ze met speciale machines in stukken gehakt en afgevoerd naar de suikerriet fabrieken
Suikerriet wordt hier ook geïmporteerd Grootste inkomsten van Queensland
Daarna een camping opgezocht aan het strand in Clairview
Het is warm dus denk je even lekker zwemmen.
Nou vergeet het maar je kan hier van eind oktober tot april niet zwemmen in de zee in verband met de yellow Fiches
Dat is gevaarlijk maar ja een lekker windje is ook niet weg
En  het is maar voor een nacht
Morgen gaan we naar Rock Hampton over de A1
van daar uit gaan we verder over de A3 schijnt een mooiere route te zijn dan over. De A1

1. Jan en joke:
    29 oktober 2013
    Hoi Twan en Lisette , gaat goed zo met jullie tweeen daar .Al heel veel beleefd en gezien . Jullie kunnen altijd nog touristen gaan rondleiden als de spaarcenten op zijn . Wij lezen al jullie verhalen en genieten mee(gaan niet meer naar Australie want weten alles al via jullie).Zien op de foto dat de ex directeur het helemaal naar zijn zin heeft met een biertje in vrije natuur .Volhouden met genieten en tot horens.J.W. en J
  2. Diane Honingh:
    29 oktober 2013
    Hee ome Twan en tante Lisette,

Wat een prachtige reis maken jullie! Ik hoop dat als ik later groot ben (haha) ook zo fijn op reis kan.

Wij hebben zaterdag een ontzettende leuke dag gehad met alle neven en nichten en kinderen. Was leuk om iedereen weer eens te zien. Nog super bedankt dat het in jullie huis mocht.

Hele goede reis nog. Ik hoop dat de camper bevalt!

Groetjes, Diane