8november golfen in Uralla

8 november 2013 - Mount Warning, Australië

8 november golfen

Gegolfd  vandaag

Vandaag richting golfcourse  gereden aangekomen gevraagd of we golfclubs konden huren
Blijkt dat je in Australië  geen golfclubs kan huren
Dus pech voor ons dachten we maar na paar telefonische contacten met een andere golfbaan  mochten we golfclubs met de trollys lenen van iemand
Nadat we spullen konden lenen hebben we wel handschoenen,golfballen tees en een green fee gekocht
Daar moesten we veertig dollar voor  afrekenen
Dit was erg weinig we hebben nog nooit zo goedkoop gegolfd
Keken elkaar aan heeft ze dat wel goed gedaan dus nog gevraagd heeft u alles gerekend.Ja ze had alles gerekend

Het is hier erg warm overdag  dus weinig regen en dan heb je droge bruine harde fairways
Maar de greens  zijn erg mooi en groen en snel
Het was wel vermoeiend Achttien  holes lopen in de hitte
Dus na de negende holes even het clubhuis in en wat drinken en daarna nog de ander negen gespeeld

Was wel een warme golfdag maar we hebben in de hitte fijn  gegolfd zelfs paar burdies gemaakt en weer een ervaring erbij gegolfd in Australië

1. Rian:
    9 november 2013
    Hey genieters,

Wat leuk om te lezen dat jullie nog steeds genieten. En steeds nog gezellige dingen doen, Zoals 18 holes lopen in die hitte en lekker shoppen. Neem je fleecevest maar mee naar Nederland, want jullie zullen het wel koud hebben straks thuis :-D......maar nu nog lekker genieten. Dikke kus van ons vieren