12november van Cessnock naar Penrith

12 november 2013 - Cessnock, Australië

12november van Cessnock  naar Penrith

Vandaag een bewolkte regenachtige dag en het regent erg hard

Het is nu nog  ongeveer honderd  tachtig kilometers rijden naar de bleu Montions
Maar we komen zoals  we willen rijden binnendoor volgens de gegevens geen camping plaatsen  meer tegen
Pas bij Winston of Penrith

We zien wel hoever we komen water bijgevuld alles hebben we bij ons
dus als het moet zoeken we wel een plekje om te overnachten

Onze rit gaat dwars door twee parken het nationaal Yengo park en Wolomipark
Je ziet de wolken rondom de bergen erg mooi gezicht
De eerste tachtig kilometers waren er veel bochten en hellingen Daarna werd het vlakker en ging het sneller
Waren mooie rotspartijen en vergezichten heuvelachtig en mooi gebied

Tijdens onze stop zelfs Kangoeroes gezien Toen ze mij zagen kroop de baby kangoeroe bij de moeder  in de buidel en gingen ze er van door

De route  ging sneller als we hadden verwacht hadden
We kwamen aan om half vier in Penrith en daar op de camping
Is een goede  camping en tegelijk een uitval basis voor de Bleu Montions te bezichtigen Want er zijn geen campings in de Bleu Montions Dus maar gelijk geboekt voor enkele nachten