17oktober einde outback

17 oktober 2013 - Cairns, Australië

Vandaag op naar het volgend avontuur

Nog even Alice Springs in en naar het winkelcentrum
Alle winkels bezocht wat rondgelopen
Vele winkels verkopen artikelen met de abigornalse kunst erop
De afbeeldingen zijn allerlei ronde vormen getekend met puntjes en kleuren .Weet ook niet wat het betekend
Heb me daar ook niet in verdiept vind het saai

Maar zal uiteraard wel een betekenis hebben .Misschien kom ik er nog achter voor ik thuis ben

Om half twee naar het vliegveld gereden .Even zoeken waar we de auto moesten inleveren
Maar naar even zoeken uiteindelijk de parkeerplaats van Avis gevonden waar de auto met de sleutels erin achter konden laten.

Het ging allemaal heel snel met de binnenlandse vluchten Je hoeft maar een controle door en ook geen  paspoort controles De vlucht had een vertraging van een uur dus wordt lang wachten

Maar daar was internet dus maar foto's erop zetten.
Wat duurde dat lang zeg voor dat er een foto door was ongeveer vier foto in een uur
Aangekomen in Cairns wederom de afgesproken taxie was er niet
Zelf taxie gepakt naar het hotel en ingecheckt .En de rest van de foto's erop gezet en hier ging het weer snel Filmpjes komen nog

Morgen om twaalf uur gaan  we de camper ophalen en begint onze rit van Cairns naar Sydney daar doen we vijf weken over.

Cairns
Cairns is een Australische stad gelegen in het noord oosten van Qeensland
Cairns ligt ongeveer 1720 km van Brisbane en 2500 km van Sydney

1. Jeanne:
    18 oktober 2013
    Hi Lisette, wat jammer dat jij de kunst van de aboriginals niet waardeert, de meest oudste kunst vanuit de ziel voortgebracht met als hoofdmoot de eigen familie groep en gebruiken,vaak ook afbeeldingen vanuit de z.g droomwereld.
    Ik heb er eentje ooit van mijn tante gehad, koop er een [ bij voorkeur een oude] voor het te laat is!!!!is gewoon een hele goede investering.
    Allez, trottoir..........Jeanne
  2. Bert en Bep:
    19 oktober 2013
    Mooie foto's van jullie reis. Nu dus met de camper langs de oostkant. Moeten jullie de reis hier zelf uitstippelen of ligt er een plan klaar? Tot nog toe hebben jullie al heel veel gezien en gedaan, de tijd dat jullie er zijn goed besteed.
    Hele goede reis met de Camper, we zien uit naar jullie volgende foto's en verslagen.