7sept

9 september 2013 - Ubud, Indonesië

Hallo allemaal nu het verhaal We zijn twee dagen op stap geweest en laat terug vandaar twee dagen geen verhaal.

Vandaag relaxen en zwemmen dus tijd voor het verhaal.

7 sept met shuttlebus naar ubud geweest dat is ongeveer 15 min rijden met de bus DE wegen zijn small en erg druk en veel scooters die overal tussendoor rijden.Ook nog hebben ze heel de koopwaar achterop gebonden en zelfs de kippen allemaal op een scooter.Dus auto huren is voor ons geen opotie.Tijdens onze trip zijn we een Nederlands stel tegengekomen die ook bij ons in shuttlebus zaten .En wederom kwamen we elkaar weer tegen  op het terras .Samen Ubud doorgelopen alles bekeken maar voor het grootste gedeelte bestaat het alleen maar uit winkeltjes.We kwamen een tempel tegen waar de kinderen aan het oefenen  waren op muziekinstrumenten Balineesegong ze zeggen dat kinderen vanaf 8 jaar  daarmee beginnen te  spelen en doen dit vanuit hun gevoel en hart We hebben vol verbazing zitten te kijken wat goed ze dat deden was super om te horen en te zien. natuurlijk verschillende terrasjes gehad.De laatste shuttlebus ging weer om 18 uur terug,maar we hadden besloten om met ze vieren te eten  in restaurant Lotus en dan met de taxie terug  naar het hotel Heerlijk te hebben gegeten en fles hatta rosé en biertjes te hebben genuttigd terug.Onze taxichauffeur was een vrolijke man en kon goed engels Dus gelijk gevraagd of hij met ons de toers wilde doen .Dat was oké Komt dus morgenvroeg ons ophalen